Tuesday, March 2, 2010

Busy busy busy

11 comments:

  1. jah
    tak kan gambar telefon ko tak kenal

    ReplyDelete
  2. bizi ke bizi body???tue gambo tepon ke???ingat gambo myVI SE warna oren heheheheh...(jgn mare)

    ReplyDelete
  3. saya nampak gagang telefon tu cuba nak melepaskan diri tapi tak boleh sebab sudah terikat !

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,
    Yang mata itam kat bawah tu sengaja membizikan diri kee..sampai gitu me sakali,

    ReplyDelete
  5. sahrom,
    busy la sikit awal bulan ni

    en al,
    memang betul itu yang tersirat

    ReplyDelete
  6. lipis,
    ada kerja ada gaji
    tak ada kerja pun ada juga ada gaji
    he he

    ReplyDelete
  7. Aku nie haaa...

    hari hari bizi gak.....:|

    ReplyDelete
  8. aujinz,
    busy kalau boss senyum tak pa
    ni ....

    ReplyDelete
  9. lebih baik busy busy busy dari

    bosan bosan bosan

    heeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete

tidak lebih dari 50 patah perkataan