Wednesday, March 3, 2010

Mari berangan angan

Bayangkan kalau kita ada duit berjuta juta macam ni


tidur atas duit


dalam almari ada duit


dalam stor ada duit


dalam beg ada duit

tapi itu semua bukan duit kita
itu duit raja dadah colombia
duit tak halal

dan ini


ini memang duit kita

tebal kertas hutang dari duit


3 comments:

  1. tak nak la duit byk2 tue..klu duit byk, nk jaga susah..ramai sgt org promosi kereta lah, kad kredit lah dsb..tp, klu ada org nak sedekah, amik je la..paling koman, sponsor sport rim hehehehe

    ReplyDelete
  2. sahrom,
    ada sejuta pun orang dah ramai kejar apa lagi macam atas ni

    ReplyDelete
  3. Syioknya banyak duit,,,boleh makan sedap kat hotel hari-hari...

    ReplyDelete

tidak lebih dari 50 patah perkataan